fredag 17 januari 2014

End of Season Trail

2014 går End of Season Trail i olivgrönt.
Ute faller snön vit och fin. Vem tänker på löpning nu? Skidåkning ligger närmare till hands. Har själv varit ute två svängar i veckan. Vare sig tekniken, glidet eller spåret gladde någon. Toppade med en lätt förkylning och kan lova att det var tungt. Men kul. Framåt mars sitter kanske skatetekniken tillräckligt, så att jag åtminstone slipper skämmas. Men visst, snö och snö. Jag har samlat på mig en hel bunt twittrare på mitt nya Twitterkonto och där finns några riktigt fina lopp. Att följa uppdateringarna är inspirerande. I dag levererade även Daniel Knabäck (tackar!), AD på Accidens, den nya versionen av End of Season Trail-loggan som är olivgrön 2014. Den kommer bland annat att synas tillsammans med de andra loppen i Sundsvall Trail Tour på banderoller på några väl valda platser i Sundsvall. De kommer att hängas upp i god tid före mars. Tills vidare bjuder jag på en bild från Södra berget, som det var strax innan snöovädret drog in i torsdags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar