torsdag 9 januari 2014

En löparrunda med rektorn

Pascal Brisson, rektor på Internationella engelska skolan
 i Sundsvall, föregår med gott exempel.
Känner att jag bara måste lägga upp den här bilden och kommentera den. Mannen med glasögon är rektor på Internationella engelska skolan i Sundsvall, Pascal Brisson. Bara grejen, som sådan. Har ni tidigare stött på en rektor som bjuder in till att ta en joggningsrunda så här? Inte jag. Jag hade i och för sig blivit lika glad av affischen om han bjudit in till något annat. Jam i skolorkestern eller nåt. Bara att bjuda in till umgänge är ett kul alternativ till det vanliga, som ju oftast är ingenting. Nu är jag dessutom sugen att hänga på. Att ta en löparrunda med rektorn och ett gäng andra klockan 16 en måndagseftermiddag i snö, regn eller sol. För vädret spelar ingen roll. Det håller jag verkligen med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar