tisdag 19 november 2013

Kunde inte hålla mig ...

Klicka HÄR för en större karta.
Kunde inte hålla mig, utan tog min lunchrunda i dag istället. Och det var en otroligt skön runda. Hur tog vaden det hela då? Mmm ... jag hoppas på svar i morgon. Just nu känns muskelfästet. Inte som smärta, utan lätt ömmande. Under själva löpningen påverkades jag däremot inte alls. Nu ska jag fortsätta att vila från löpningen tills på söndag då jag testar långlöpning med Running Sundsvall.
Själva rundan i sig är riktigt bra. Har du två timmar över, jobbar i Sundsvalls centrum och har en lunchlåda som väntar efter duschen - då kan den passa dig. Lagom kuperat. I huvudsak på grus och spår. Prova den, du kommer att gilla den. Noterar också en spännande sak från det norska försvaret, som testar köttfri måndag. Hur ska de norska machograbbarna och -tjejerna fixa det? Antagligen bara fint. Gissningsvis blir de lite piggare, får mer spring i benen och så blir det mer pang för pengarna, som någon uttryckte det. Det senare kan dock vara en tveksam fördel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar